הזדמנות פז להרחבת מחנה זכויות האדם

המחאה רחבת ההיקף והמתמידה נגד ההפיכה המשטרית מייצרת מומנטום של פעילות אזרחית וחברתית ומודעות לשבריריות של זכויותינו. זוהי הזדמנות פז עבור ארגוני זכויות האדם להרחיב את שורות התומכים והתומכות בהם וברעיון זכויות האדם בכלל.

המציאות שנכפתה עלינו מאפשרת להדגים לציבור הישראלי את החשיבות שבהגנה על המוסדות ששומרים על זכויות האדם. זה הזמן לדבר על כל מה שהשיגו מוסדות אלה עבור קהילות שונות ומגוונות, למרות כל פגמיהם ונקודות העיוורון שלהם.

הצורך לדבר עם אנשים ממעגלים רחבים על חשיבות זכויות האדם אגב ניסיונות ההפיכה המשפטית, מחייב אותנו, כקהילה של תומכות ותומכי זכויות האדם, לכוון מחדש את מאמצינו. באמנסטי אינטרנשיונל ישראל אנו מפתחים את הקבוצה הזאת על מנת לצאת אל מחוץ למעגל המשוכנעים. כאן נציע כלים לשכנוע ונלווה אתכם.ן, תומכות ותומכים בתפישת זכויות האדם, כך שתשתמשו בכלים אלה להפצת מסר זכויות האדם הלאה, למעגלים מתרחבים. 

במציאות הנוכחית, ייתכן שאתם.ן כבר לוקחות.ים חלק בוויכוח על תפקידו של בג”ץ, כלומר, אתם.ן כבר “מתווכחים פעילים”. בקבוצה זו ננסה לשלב בוויכוח הציבורי את ההכרה בחשיבות השמירה על זכויות האדם, ולסייע לכם.ן להפיץ את המסר למעגלים רחבים יותר. ככל שיותר מאיתנו יצטרפו למשימה הזו, הסיכוי להרחבת שורות מחנה זכויות האדם יגדל.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של “מפיצים זכויות” והישארו מעודכנות ומעודכנים:

https://www.facebook.com/groups/229921809552923